Rychlá navigace: Přeskoč na obsah

Obchodní podmínky


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /web/htdocs1/pos_prahacz/home/www/fce.php on line 958

Přihlašte se k odběru emailových novinek
Úvodní stránka » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

  1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
    1. Nevyžadujeme registraci, objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Kliknutí na "Jak nakupovat" Vám usnadní první kroky v našem obchodě. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši adresu pos@pos-praha.cz. Je možno zaslat objednávku i písemně na adresu uvedenou v okénku Kontakt, popřípadě zavolat na uvedené telefonní číslo uvedené tamtéž, na kterém Vám rádi zodpovíme i Vaše dotazy.
  2. Dodací podmínky
    1. Běžná dodací lhůta u skladovaného zboží je do 7 pracovních dnů. U zboží které není skladem, objednávaného pro konkrétního zákazníka přímo u dodavatele, je dodací lhůta cca 4 týdny. 
    2. Vzhledem k povaze našeho sortimentu je určena minimální hodnota objednávky 100,- Kč.
  3. Platební podmínky
    1. Při osobním odběru je možno zboží odebrat po předchozím uhrazení faktury, kterou vystavíme, v prostorách naší firmy v suterénu budovy v pracovní době Po-Čt 8.30-16,00 a Pá 9-14,00 hod., po předchozím upozornění, že je zboží připraveno k odběru. 
    2. Platba na dobírku – zboží zašleme prostřednictvím dopravní společnosti DPD, kdy si účtujeme dopravné ve výši 130,- Kč. Jestliže je hodnota zásilky vyšší než 1.500,- Kč, dopravu neúčtujeme.
    3. Platba bankovním převodem – po objednání zboží Vám zašleme fakturu a po jejím uhrazení je zboží expedováno. Zboží zašleme prostřednictvím dopravní společnosti DPD, kdy si účtujeme dopravné ve výši 84,- Kč. Jestliže je hodnota zásilky vyšší než 1.500,- Kč, dopravu neúčtujeme.
    4. Ceny uvedené na e-shopu jsou včetně DPH.
  4. Záruční lhůta a reklamace
    1. Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců.
    2. Reklamace – pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte je a sepište s doručovatelem zápis o poškození zboží. Pokud se vyskytla na dodaném zboží vada, je kupující povinen do třech dnů od převzetí zboží dodavatele informovat písemně. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neodborného používání produktů, způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na tyto vady se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
    3. Prodávající je povinen o oprávněnosti reklamace rozhodnout do 30-ti dnů od jejího doručení. V případě oprávněné reklamace opravitelného výrobku zajistí prodávající kupujícímu bezplatnou opravu, u oprávněné reklamace neopravitelného výrobku zajistí prodávající výměnu vadného výrobku za bezvadný, v případě, že nelze stejný výrobek zajistit, prodávající poukáže kupujícímu finanční náhradu za vadný výrobek.
  5. Vrácení, výměna zboží
    1. Výměna nebo vrácení zboží je možná pouze u nepoužitého zboží, v originálním neporušeném obalu a je možné ji uplatnit po konzultaci s prodávajícím do 14 dnů od převzetí zásilky kupujícím.
  6. Ochrana osobních dat
    1. Údaje poskytnuté kupujícím pro zprostředkování nákupu zboží, včetně e-mailové adresy, nebudou poskytnuty třetí straně ani jinak marketingově využity.

© Pos-praha.cz | vyrobila: MediaFabríca